Selamat Datang ke Blog saya..Lepas masauk comment, follow,dan singgah selalu yer,,

Pengikut

nuffnang

Selasa, 20 November 2012

Yuna Terkilan !!


Walaubagaimanapun Yuna rasa sedikit terkilan kerana peminat yang tidak berpuas hati pada malam konsertnya itu tidak terus berhubung denganya sendiri, sebaliknya mengunakan platform lain untuk terus menghentam dirinya.
Ujar Yuna “Saya anggap apa yang berlaku di P.Pinang semasa konsert tersebut adalah perkara yang biasa. Biasala tu bila ada yang tidak suka apa yang kita buat. Kalau ada yang tak happy tu saya faham la. Tapi bagi saya ramai je yang enjoy pada malam konsert di Pulau Pinang hari itu.”


“Walaubagaimanapun perkara macam ini saya akan ambil maklum dengan serius dan berharap perkara seperti ini tidak akan berlaku lagi. Cuma apa yang saya boleh katakan dimasa akan datang jika ada yang tidak berpuashati dengan apa yang saya lakukan bolehlah terus maklumkan kepada saya daripada tulis sebarang kenyataan kepada mana-mana pengendali portal-portal hiburan.”
“Bagi saya cara complaint letter kepada pengendali portal macam itu kurang sesuai, jika terus maklumkan kepada saya maka saya boleh jawap apa yang perlu kepada peminat tersebut. Lagipun apa yang terjadi itu adalah diluar kawalan saya dan tidak mungkin saya buat dengan sambil lewa. Apa yang penting tanggunjawab saya untuk menghiburkan peminat yang hadir saya laksanakan dengan sebaik mungkin.” Ujar Yuna yang kami temui di Muzik-Muzik Separuh Akhir

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nuffnang




Cool Cigar Smoking With Shades On Monkey

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...