Selamat Datang ke Blog saya..Lepas masauk comment, follow,dan singgah selalu yer,,

Pengikut

nuffnang

Jumaat, 7 Disember 2012

Slot Lestary Mimpi Cinderella Lakonan Eina Azman & Afiq Muiz


Slot Lestary Mimpi Cinderella terbaru di Tv3 akan menggantikan Bukan Bidadari pada 25 September nanti. Antara pelakon utama yang mebintangi drama tu ialah Eina Azman , Afiq Muiz, Izzue Islam, dan Hiera Hassan (pelakon pilih Kasih 3).
Nampaknya pelakon utama seperi Eina Azman dan Afiq Muiz agak baru lagi, Hiera Hassan juga masih baru tetapi sudah dikenali terutama dalam drama bersiri Keluarga Iskandar, lakonan dia bersahaja sj kan.

                             
 Pelakon remaja Eina Azman dan Afiq Muiz ni kedua-dua ada darah seni yang mengalir, Eina Azman anak saudara Juliza Adlizan manakala Afiq Muiz pulak ada pertalian darah dengan pelakon 90-an dan model Edika Yusuf. Wajah mereka memang seiras kan.

Sinopsis Mimpi Cinderella
Mengisahkan Saleha (Eina Azamn) yang selalu dibuli ibu tiri(Sharifa Shahora)  dan 2 adik tirinya di kampung, Iza dan Ita. Saleha mengimpikan hidup senang di bandar, dia kemudian dapat bekerja dengan cik Lorna (Zarina Af). Lorna tak suka gaya Saleha yang masih kekampungan, dan mengupah pembantunya Lokman untuk mengubah penampilan Saleha.
Adakah Saleha akan berjaya tinggal di bandar dengan senang lenang, dan dapatkah dia bertemu dengan lelaki pujaan yang kaya raya.
Saksikan Mimpi Cinderella di slot Lestary.
Afiq Muiz dan Eina Azman
                                            
                                       




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nuffnang




Cool Cigar Smoking With Shades On Monkey

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...